Support

Vragen over Concreet, een van de platformen, je bestelling of iets anders? Op deze pagina hebben we allerlei informatie gebundeld. Misschien staat jouw vraag en antwoord bij de veelgestelde vragen of vind je in een van de handleidingen wat je zoekt.
Zo niet, kijk onderaan voor de  contactgegevens en openingstijden van onze afdeling Klantsupport. Julius Rahakbauw of Rafia Fajr Tariq helpt je graag verder.

Veelgestelde vragen

Wanneer je je aanmeldt voor een opleiding (mbo bouw- of infra) krijg je van je roc een boekenlijst. Daarop staat precies welke producten je moet bestellen, kijk daarvoor goed naar de artikelnummers en bestelcodes, dan heb je straks de juiste spullen in huis.

Het aanmaken van een account is verplicht om je lesmateriaal te kunnen bestellen. Gelukkig hoef je dit maar één keer te doen, de volgende keer kun je direct inloggen en bestellen wat je nodig hebt.

Studenten die een mbo-opleiding volgen in de bouw- en infrasector, krijgen van de CAO-partijen een korting van 100% op de onderwijsproducten die ze aanschaffen via onze webshop. Alleen de verzendkosten worden in rekening gebracht.

 

De korting geldt ook voor onderwijsinstellingen die exameninstrumenten afnemen. Uitzondering zijn de examens die horen bij de middenkaderopleidingen Bouw&Infra.

 

Lees hier meer over de kortingsregeling

Volg de stappen in de beschrijving.

 

Indien voor jou van toepassing, activeer de licentiecode voordat je die invoert.

 

Controleer of je een spelfout gemaakt hebt.

 

Wanneer het alsnog niet lukt maak dan een foto van jouw voucher met de licentiecode en stuur het naar info@concreetonderwijsproducten.nl. Dan helpt onze klantsupport je verder.

Je kunt je bestelling alleen afrekenen via iDEAL. Alleen scholen en boekhandels met een account kunnen achteraf met een factuur betalen. Betalen bij ons op kantoor is niet mogelijk.

Voor studenten als docenten geldt een bezorgtermijn van maximaal 6 werkdagen.

 

Voor docenten: Tijdens de schoolvakanties bezorgen we niet op scholen. Kies je een school als afleveradres, dan kan het wat langer duren voordat je je bestelling ontvangt.

Vanaf 6 werkdagen na jouw bestelmoment kun je in de kalender kiezen wanneer je jouw bestelling wil laten bezorgen.

Ben je pas vanaf een bepaalde datum beschikbaar voor ontvangst, bijvoorbeeld door vakantie? Kies dan een afleverdatum verder in de toekomst.

Als student kun je alleen vooraf betalen. Dat geldt ook voor leerbedrijven of ouders/verzorgers van studenten.

 

Voor scholen en boekhandels bestaat de mogelijkheid om op rekening te betalen. Daarvoor heb je een account nodig die je kunt aanvragen via de afdeling Klantsupport.

 

Let op: deze optie is alleen bedoeld voor organisaties die jaarlijks meerdere bestellingen bij ons plaatsen. Doorgaans verstrekken we één klantaccount per locatie.

Waarschijnlijk heb je eerder leermiddelen besteld. In onze webshop hanteren we een bestellingslimiet (om te voorkomen dat mensen teveel producten bestellen). Wil je nieuwe leermiddelen bestellen maar lukt dit niet, dan zit je waarschijnlijk over de limiet.

 

Je kunt de leermiddelen die je niet nodig hebt retour sturen naar Concreet. Zodra wij jouw retourlevering ontvangen en verwerkt hebben, passen we de limiet aan waardoor je de nieuwe leermiddelen kunt bestellen.

 

Let op: meld je retourzending vooraf aan via info@concreetonderwijsproducten.nl. Je ontvangt dan per e-mail verdere instructies.

Voor alle bestellingen gelden de Algemene Voorwaarden.

Heb je een vraag over bestellen en kan je die niet terugvinden in de Algemene Voorwaarden of deze Veelgestelde Vragen? Neem dan contact op met Klantsupport.

Het kan tot 6 werkdagen duren voordat je je bestelling ontvangt. Langer, wanneer je gekozen hebt voor een later bezorgmoment. Heb je na deze termijn je bestelling nog steeds niet ontvangen, dan kan het zijn dat de bezorgdienst vertraging heeft opgelopen.

 

Je kunt in dat geval navraag doen bij Digiforce, zij handelen alle bestellingen af. Bel 0341 – 499400  en kies optie 2 in het keuzemenu, dan krijg je rechtstreeks contact met Digiforce. Zorg dat je je bestelnummer bij de hand hebt.

Controleer je bestelling bij ontvangst; zowel je bestelbevestiging als de pakbon.

 

Komen deze niet overeen met wat er in jouw pakket zit? Neem dan binnen 7 dagen contact met ons op.

 

Bel naar 0341 – 499400 en kies optie 2 in het keuzemenu. Zorg dat je je bestelnummer bij de hand hebt, dan kunnen we je makkelijker helpen.

 

Staat het product niet op de bestelbevestiging, dan kun je deze alsnog bestellen via de webshop.

We sturen geen papieren factuur mee in je bestelling. Die ontvang je de werkdag na je de bestelling hebt geplaatst op het e-mailadres dat je bij je bestelling ingevuld hebt.

Met de licentiecode krijg je toegang tot de digitale producten van je opleiding. Het verschilt per opleiding of je een digitale voucher per e-mail of een papieren voucher per post krijgt. Dit kun je nagaan op de bestelbevestiging.

 

Kun je de code echt niet meer vinden, mail dan naar info@concreetonderwijsproducten.nl. Vermeld dat je de voucher kwijt bent en noteer je naam, contactgegevens én het bestelnummer waar je voucher bij hoort. Je krijgt dan via e-mail verdere instructies.

 

Omdat de voucher een bepaalde waarde vertegenwoordigt kunnen we deze niet zomaar opnieuw versturen en hanteren we een (kleine) vergoeding. Wanneer je deze overgemaakt hebt ontvang je een nieuwe digitale code.

Voor herroepen en retourneren gelden de Algemene Voorwaarden.

 

Omdat er sprake is van een 100% kortingsregeling heb je bij je bestelling enkel zelf de verzendkosten hoeven betalen. Deze kosten krijg je niet terug.

 

Ben je gestopt met je studie en niet van plan om nieuwe producten te kopen via de webshop van Concreet, dan heeft het niet veel zin om je producten terug te sturen. Je krijgt er namelijk geen geld voor terug. De verzendkosten om het onze kant op te sturen zijn voor eigen rekening.

Ben je beheerder? Dan heb je de hulp nodig van onze klantsupport. Ben je student, leermeester of docent? Lees dan verder.

 

Examenplatform

Klik op ‘wachtwoord vergeten’ of bel met de onze klantsupport.

 

Webshop

Klik op ‘wachtwoord vergeten’. Als je vervolgens melding ‘e-mail niet herkend’ krijgt bedenk of er al een account bestaat en welk e-mailadres er (door de school) geregistreerd zou kunnen zijn. Kom je er niet uit? Bel met onze klantsupport.

 

Bouw Infranet

Klik op ‘gebruikersnaam vergeten’ of ‘wachtwoord vergeten’ en volg de stappen.

 

Machinist Grondverzet

Klik op ‘wachtwoord vergeten’ en vul jouw e-mailadres in.


Betonberoepen
Klik op ‘wachtwoord vergeten’ en vul jouw e-mailadres in.

Examenplatform
Als deelnemer kan je op ‘mijn profiel’ klikken, vervolgens op ‘profiel wijzigen’. Dan kan je jouw gegevens aanpassen.

 

Bouw Infranet
Hier kan je alleen jouw e-mailadres aanpassen.


Concreet Infra
Als je jezelf opzoekt bij het kopje ‘gebruikers’ en dan klikt op je gebruikersnaam, dan kan je je persoonlijke gegevens wijzigen.


Machinist grondverzet
Hier kan je alleen jouw wachtwoord aanpassen.


Betonberoepen
Hier kan je alleen jouw wachtwoord aanpassen.

 

Lukt het niet of wil je andere gegevens aanpassen? Neem contact op met onze klantsupport.

Kijk hieronder bij Instructies & Handleidingen.

Hulp op afstand

We willen je graag zo goed mogelijk helpen.
Soms werkt het als we even mee kunnen kijken op jouw scherm, bijvoorbeeld via het programma Teamviewer.
Als dat het geval is, stelt een van de collega’s van Concreet dat voor en kun je het programma hieronder downloaden voor het besturingsprogramma waar jij mee werkt. Telefonisch én via het scherm helpen we je verder.

Selecteer jouw besturingssysteem, en wij helpen je verder.

Heb jij vragen voor Concreet?
Neem dan contact met ons op

Naam(Required)

Openingstijden Klantsupport

Neem contact op met Julius of Rafia via:
Telefoonnummer: 0341 499 400
E-mail: info@concreetonderwijsproducten.nl

maandag

8.00 – 12.00 & 12.30 – 17.00

dinsdag

8.00 – 12.00 & 12.30 – 17.00

woensdag

8.00 – 12.00 & 12.30 – 17.00

donderdag

8.00 – 12.00 & 12.30 – 17.00

vrijdag

8.00 – 12.00 & 12.30 – 14:30

zaterdag & zondag

Gesloten

Benieuwd waar we momenteel aan werken bij Concreet Onderwijsproducten?

Concreet gaat altijd voor de beste leermiddelen en examens.
De producten die we onderhouden of ontwikkelen nemen we op in onze ontwikkelagenda. Zo zorgen we ervoor dat we écht leveren wat de makers van morgen nodig hebben.